.

Kattunge.

I början av sommaren fick min svärmor en kattunge sådär vips, bang bom, född i sin säng. Hon sparade den i hopp om att vi, nu när vi skulle flytta till hus, skulle kunna ta den. Tyvärr så går ju inte det eftersom jag är allergisk mot små pälsbollar. Men trots det så kunde jag inte hålla mig undan den lilla kissemissen och jag blev bokstavligen kär i den. Så fantastiskt söt liten sak. Men som sagt, min allergi hindrade oss från att behålla kattungen och den fick i slutet av sommaren flytta hem till en vän till min svärmor istället. Innan den flyttade hade vi en liten photoshoot med mini kissen. Bjuder på några av de vackra bilderna här. Jag döpte kattungen till August. Så här kommer lilla August E. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: