.

When I'm gone.

För sisådär en månad sen började min älskade iPhone krångla och högtalarljudet när man pratade sjönk helt plötsligt rejält. För mig som redan är halvdöv var detta en katastrof! Jag tryckte telefonen så hårt jag kunde mot örat och ändå så dominerades mina telefonsamtal av "Va?, Vad sa du?, En gång till..". Med andra ord, en ny telefon blev ett måste.. Att det sen tog mig cirkus två veckor, att bestämma mig för vilken telefon och beställa den, få den levererad för att inse att det är fel telefon och legat sömnlös i tron att jag blivit lurad, för att därefter tjata till mig en gratis retur och sen äntligen (tre-fyra veckor efter beställning) få den rätta telefonen, är en annan historia. Nu hoppas jag verkligen att min nya iPhone är värd besväret. Det är med sorg i hjärtat som jag överger min 3,5 år gamla 4 och övergår till en lättare, plattare och nyare 5c. Tack för alla fina minnen, vi har haft många fina stunder du och jag, men nu är det dags för mig att gå vidare mot nya äventyr! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: