.

Små älsklingar - Stor kärlek.



Idag ska jag åka till Stockholm för att fira bästa störstabroren som fyller år på måndag. Jag längtar ihjäl mig efter de två små i den där familjen! Det var så himla längesen vi träffades nu. Hjärtat gör ont av längtan och saknad. Alexander, fasters lilla bebis, har blivit så himla stor! "Faster jag har växt lite, jag har blivit lite mer vuxen nu" sa han sist vi pratade. Lilla gubben! ❤
Fasters prinsessa, Eleonora, har också växt och nu är hon liksom inte bara en bebis, utan hon är ett barn som är med mer och mer vaken. Tänk, hon är snart 5 månader och helt tokig i sin storebror. Allt Alexander gör är roligt och hon skrattar högt. Lillpluttan. ❤
Fasters fina små älsklingar, ni är kärlek! ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: