.

Happy New Year!

De här är tagna för ett år sen. Redan nyårsafton igen.. Herregud vad året har gått fort! Å andra sidan har 2013 varit ett otroligt händelserikt år och jag hunnit med en hel del saker. Det har varit ett år fyllt med en hel del sjukdomar - sömnregisteringar, tandutdragning, brustna trumhinnor, stukade fötter, men även ett år i lyckans tecken. Jag har: tagit universitetsexamen, blivit sambo i en ny stad, fått en underbar liten brorsdotter, gått med vinst i försäljningar och börjat arbeta med det bästa jag vet, små barn. Det har varit ett påfrestande tempo på allt i mitt liv, jag hoppas att nästa år blir minst lika bra men att tempot sjunker ett par hekto så att jag hinner ifatt mig själv lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: