.

Vårväder & Pizza.

Igår tog jag och min kära oss en mysig promenad, hand i hand, i vårvädret. Resultatet blev en härlig runda längs fyrisån på fyra kilometer, jag njöt av varje sekund. När vi kom hem tog vi oss en vilokvart i soffan innan vi drog iväg med bilen för att kika på Ikea och handla till middagen. Vi kom hem med massa doftljus och ingredienser till pizza. Vi gjorde en alldeles egen pizza till middag som vi åt framför tvn med massa tända ljus. Sen däckade jag, på Max arm, i soffan. Vid elva-tiden förflyttade jag mig till sängen och sov som en klubbad säl hela natten, med några kiss- och snytavbrott. Jag var helt slut! Som tur är så vet jag att sömnen gör mig gott, är på bättringsvägen nu så jag hoppas vara frisk på måndag igen. Tills dess blir det en lugn myshelg hos Max!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: